sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Ostokset & Q+A

Olen elossa vielä! :)
Ollut "kiireinen" viikonloppu. Perjantaina minulla oli hierontaa ja sen jälkeen en jaksanut tehdä oikeastaan mitään.
Lauantaina menin Helsinkiin ja menin sitten korkeasaareen ( Teen kuvapostaus siitä ). Ja sen jälkeen jäin Helsinkin shoppailemaan, en oikeastaan löytnyt mitään. Mutta jotain kumminkin. Kattokaa video niin näette.
Ja tänään eli sunnuntai. Niin olin ensin 1½ h lumikenkäilemässä, noin 4 km. Sen jälkeen menin kauppaan ostamaan suklaata. koska leivoin tänään muffinsseja. Suklaa muffinsi suklaapaloilla.


Q+A

Eli lähettäkää minulle kysymyksiä niin vastaan niihin videolla. :)
Kertokaa myös mitä piditte minun ostoksista :)

// Linda :))

1 kommentti:

  1. -Mitä laittaisit päällesi juhliin?
    -Voisitko tehdä enemmän videoita?
    -Onko sinulla ollut poikaystäviä?
    -Jos on, mikä on pisin suhteesi?

    VastaaPoista


Kommentoikaa :)