torstai 7. maaliskuuta 2013

Rakastunut

Rakkaus on ihanaa mutta rakkaus voi myös satuttaa.

Tiedätkö sä se tunne kun on rakastunut?
mä olen nyt niiiiiiin rakastunut yhteen ihanaan poikaan.
Eka päivä kuin huomasin että mähän oikeesti oon rakastunut. Mä olin niin iloinen ja kaikki  oli hyvin se hetki. Mä nauroin kaikille hänen ihanille viestille <3
Hän saa minut lähes aina hyvälle tuulelle.  Mä toivon että tästä tulee jotain muuta kuin ystävyyttä.  Mulla on semmonen tunne että tässä on enenmmän kuin ystävyyttää jo nyt, mutta en ole ihan varma.

Ensin mua pelotti se ajatus että mä oon rakastunut, koska olen pettynyt  iehiin niin monta kertaa. Mutta nyt tuntuu siltä että tää ihana poika oikeesti on erilainen ja ei satutaa mua<3, niin kuin kaikki muut.

Olen nähnyt unta hänestä ja kaikkee kivaa...
Mä oon niiiiiiin rakastunut nyt.




Oletko sä ollut rakastunut? Kerro :)).

♥: Linda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommentoikaa :)