perjantai 22. helmikuuta 2013

Rovaniemi

Anteeksi että en ole kirjoittanut! Mutta en ole ollut kotona, lähdin maanantaina Rovaniemelle. Ja tulin kotiin eilen.

Maanantaina lento lähti kello 10:10.
Tiistaina olin kahdella retkellä. Eka retki oli kello 10:00-14:00 Se oli Poro retki
Menin ensin  bussilla porotilalle ja siitä menin sitten poron kaa Joulupukinkylään, Napapiiri :)
Siellä ostin jotain pientä. Sieltä tultiin bussilla takaisin Rovaniemelle. Sitten menin syömään. Ja seuraava retki oli kello 18:00-21:00. Menin lumikenkä retkelle. Mentiin metsään kävelemään ja sitten grillattiin makkaraa ja juotiin lämmintä mehua.

Keskiviikkona kävelin Ounasvaaralle, noin 3 km. ja sieltä oli todella kivat maisemat!
Ja tulin bussilla takaisin hotellille sieltä. Ja illalla olin shoppailemassa :).

Torstaina en ehtinyt tehdä mitään siellä koska bussi tuli hakemaan hotellilta kello 9:50 ja lento lähti kello 12:00.

Oli kiva reissu jamenisin mielellään takaisin sinne nyt! :D

Laitan kuvia seuraavaan postaukseen! :)