lauantai 2. helmikuuta 2013

Lauantai

Moikka! (:

Minä olin perjantaina viimeistä päivää työharjoittelussa. Tuli vähän haikee olo koska minulla oli kivaa siellä.
Ne toivat minulle lahjan <3. Minulle tuli semmonen fiilis että minä olen onnistunut ja tehnyt vaikutuksen niihin!
<3 Ihana tunne. Minä sain muumi mukin <3.

Tänään olin kattomassa leffaa, Vuonna '85. Minun mielestä se leffa oli ihan jees, en kdu että menin kattomaan ja maksamaan 12.50 € lipusta. Sen jälkeen menin Cubukseen, ja sieltä ostin yhen paidan.

Tein tänään avaimenperän :)


Tässä on minun facebook sivu :) Käy ihmeessä kattomassa ♥


// Linda


2 kommenttia:

  1. Voi hitsi, mieki ku olin viime keväänä työharjottelussa, nii yks samalla ostastolla työskennelly mies osti miulle ihan samanlaisen muumi-mukin. Siitä se miun mukien keräily sit alko, nyt jopa 7 muumimukia jo! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii ihana <3 , minulla on vain toi muki ja sitten yks joka on vuodesta 1990 :)

      Poista


Kommentoikaa :)