lauantai 8. joulukuuta 2012

Nobody´s Perfect

Tiedä että en ole täydellinen, kukaan ei ole!

Olen tehnyt virheitä ja olen myös ottanut askeleita elämässä jotka eivät ole ollet fiksuja.

 Olen satuttanut muita ihmisiä ja olen sallinut toisten satuttaa minua.

Olen valehdellut ja olen pettänyt.
Mutta tiedätkö mitä inä tiedän? Olen ihminen ja olen oppinut ja opin vieläkin.

Jos ei ole oppinut ensinmäisestä virheestä ja ei  tuhat tulevaisuudessa, niin se on kiusallista. Silloin et ymmärrä, niin et ole yrittänyt kun se ei ole parantunut. Onko se niin vaikeaa?

Onko se niin vaikeeta olla hyä ihminen? Uskaltaa oppia,myöntää virheet, pyytää anteeksi ja aloittaa alusta ? Voiko joku kaunis päivä unhottaa kaiken?

Voimme vain arvioida itseämme, voimme muuttaa vain itseämme, voimme vain ymmärtää itseään. . Voimme inspiroi toisten muuttua ja voimme auttaa ymmärtää tätä.


Varmasti maailma olisi parempi sitten? Jos me kaikki autamme toisiamme elämässä ...
Haluan auttaa ja haluan saada apua.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommentoikaa :)